This day

Det är ingen överdrivet spännande dag idag, förutom ikväll då jag ska till Nina där det bjuds på tårta för imorgon fyller hon år! Trevligt värre!

Har basgruppsmöte och seminarium och sedan borde jag förbereda morgondagens seminarium som är toksvårt. Jurister och matte går inte riktigt ihop. Själv har (hade?) jag inga större problem med matten, men jag har ju inte räknat på 2,5 år och när inte alla summor räcker till är det inte lätt kan jag säga.  

Sedan ska jag pränta in min föredragning så den sitter som ett smäck imorgon. Det är min dag det.

Om prick fyra veckor ska jag sova ungefär som Törnrosa :-)


Kommentarer
Postat av: Mor

Ha en bra dag gumman.... Känn styrkekramarna som kommer här!!!!!!

Pussokram!!

2009-11-17 @ 10:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0