The best

Den här dagen har varit den bästa på evigheter! Alla delmoment på T3 - check! Att det gick så himla bra gör ju saken ungefär 1000 gånger bättre. Nu är jag kär i TI på riktigt! Ja, ni vet... Den där riktiga mannen som jag bloggat om tidigare. Orkar inte länka, men ni vet nog vem jag menar.. Ja, precis. Han ja...

Han tycker att jag antingen ska hålla föredrag för företag eller jobba med något som han gör (alltså vara världens bästa föreläsare) när jag blir stor. Jag har en gåva som inte så många andra har. Jag bara log när han överöste mig med beröm (eller lovprisade mig som han själv uttryckte det) och gav mig den där efterlängtade 4:an som innebär: Klockrent! AB++

Nä, nu ska jag sluta vara egoistisk och tycka att jag är bäst i världen (fast det är ju det jag är) och krypa i säng och sova på den här känslan. Att jag är bäst i hela världen alltså.. Och det fick jag faktiskt bekräftelse om idag :-)


(Jag vet, jag är lite dryg ibland.. Men tillåt mig vara det, jag är ju bäst i hela världen!)

Kommentarer
Postat av: pappsen

va var det jag sa, jag skall berätta en hemlis då vi träffs.

Kramisar pappsen

2009-11-18 @ 23:52:50
Postat av: pappsen

Jag vet inte hur det blir, är ju inbjuden av generaldirektören på Banverket ovh ett statsråd att en statssekreterare, det handlatr om klimatstödsproblematik med mera.

Jag ser om jag stannar i Stockholm, men det vore härligt att träffa dig så går vi ut och firar.

Kramisar

2009-11-18 @ 23:55:41
Postat av: Maria

Du ÄR bäst, jag har aldrig tvivlat! Snyggingen va väl till mig?!

Längtar tills du kommer hem <3

2009-11-19 @ 09:36:09
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Elin

Guldstjärna! Men det visste vi ju redan =)

2009-11-19 @ 11:06:29
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com
Postat av: anna

Men för fan Lina då får du ju fira med mer än en sketen chokladbit som man äter upp i en tugga..=)

GRATTIS!!! Kram från mig och magen!

kommer du till sthlm snart? Nu är jag ledig så jag skulle gärna fika om du har vägarna förbi!

2009-11-19 @ 12:04:05
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Grattis grattis!! :D du är så duktigt

Puss och kram

2009-11-20 @ 08:41:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Mors HG

Hel t rätt inställning Lina!! Skit i "jantelagarfolket" var stolt och kaxig med rätta!!



Kram!

Reidar

2009-11-22 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0