Slut som artist

Jag är helt slut. Jag kan liksom inte fatta att allt vi jobbat för under hösten är över, Älggasquen 2009 har gjort sitt. Det har varit så himla kul hela vägen, fast en del motgångar. Men vi har gjort det och det är över och alla verkar vara supernöjda över kvällen och det är huvudsaken! Kristian Anttila är svårslaget och folket var som galna. Underbart!

Har tillbringat många timmar på nationen denna helg och få timmar hemma, mestadels i sängen. Nu har jag laddat om och ska iväg till Mannes mamma och company för att äta surströmming. Smaskigt värre! Sedan får jag försöka ta tag i morgondagens sokrat som ligger och ropar på mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud, vad härligt att ni hittade den perfekta artisten, önskar att jag också hade fått vara där och vara galen :D

2009-11-06 @ 10:11:36
URL: http://ninagoestogreece.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0