Lucky day

Föredragningsmaterialsinsamlande, basgruppsmöte, seminarium och lite föredragning till. Det är det min dag har bestått i.

Nu ska jag svira om till partyklädsel och pallra mig till nationen. Skulle egentligen varit där för en halvtimme sedan, men har man plugg upp över öronen så funkar inte tidsschemat. Bara jag blir av med min föredragning (och ror hem en 4:a) är jag nöjd.

Att jag egentligen bara skulle vilja vara hemma, mysa i soffan, äta godis och se Idol försöker jag förtränga för nu ska vi ju ha kul för allt slit vi fixat för Älggasquen, för ikväll är det ÄG-sexa. Och jag kan ju inte tacka nej till gratis 3-rätters och alkohol.

Fatta vilken lyx jag lever i, fastän jag är student. 2 stycken 3-rättersmiddagar inklusive alkohol har jag fått helt gratis denna vecka!! Och eftersom jag är urfattig passar det perfekt...

Nä, nu ska jag göra mig i ordning inför världens bästa sexa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0