Första advent

Gårkvällen var verkligen supertrevlig!

Idag har jag försökt plugga (ha, går ju superbra. Vad har hänt egentligen?). Snart, snart, snart hoppas jag vara klar med renskrivandet och sedan kommer allt gå galant!

Det är första advent idag. Jag önskar mig gärna lite snö och glögg. Eller en resa utomlands. Eller... Ja, att detta är över snart. Jag kokade i varje fall risgrynsgröt imorse och det var supergott! Och ljuset har jag tänt..

Snart kommer Manne hem från ICA och då ska vi laga lite mat. Kyckling står på menyn. Sedan ska vi trampa vidare mot Årsta för att bli bjuden på fika hemma hos Mannes familj.

Ska återgå till renskrivandet och skriva så pennan glöder. Imorgon vill jag vara klar! Så det så...

Kommentarer
Postat av: pappsen

Önskar dig en mycket trvlig första advent.

Ha en skön kväll.

Kramisar

2009-11-29 @ 21:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0