First day

Ute i Flogsta gick det bra! Snart har vi avverkat hela immaterialrätten. Bra, mycket bra. Jag skulle åka hem och läsa lite efter vi slutade för idag kring 15, men jag åkte och tränade istället, sedan var jag och Manne säkert på ICA i en halvtimma utan att veta vad vi skulle äta för mat. Tillslut kom vi fram till korv och stuvade makaroner. Och jag lovar att karln kan laga stuvade makaroner. Supergoda! Haha, mycket bättre än mina som jag gjorde sist när jag brände allt. Han fick mamma-betyg och var supernöjd!

Jag har försökt renskriva ikväll, men jag kom aldrig igång riktigt och någon läsning blev det inte över huvud taget. Jag börjar lugnt med andra ord och tar igen det imorgon istället!

Imorgon är det fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0