Det enda jag gör är att hålla föredrag och äta tårta

Har haft en trevligt stund hos Nina ikväll med tårteätning. Ungefär den godaste prinsesstårtan någonsin - den var ju hembakad! Supersmarrigt!

Sedan har jag hållet ett ex antal föredrag för mig själv. Nu är jag less på att höra min röst.. igen.. Det värsta just nu är att jag har pratat så mycket idag så jag kanske inte har någon röst imorgon. Mardröm eller vad? Jävla förkylning.

Jag tog en paus och fick se DH i varje fall. Det är ju tisdagens höjdpunkt!

Nu ska jag i varje fall göra mig i ordning inför sängen, hålla föredragningen en gång till och sedan sova på saken som Nina sa det.

God natt darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0