Chokladbrun?

En av mina favoritbloggerskor, Engla, har gått från blont till vackert chokladbrun och det gjorde ju även Blondinbella för några veckor sedan, men nu är hon ju i och för sig blond igen.

Det är ju sjukt snyggt att vara mörkhårig och just nu är jag himla sugen på att bli mörk igen och vara mitt "vanliga jag". Jag är dock i valet och kvalet hur jag ska göra, antingen slinga mera eller blir chokladbrun. Något måste dock göras snart för nu har jag ingen vacker utväxt..

Så, jag får nog sova på saken och boka tid hos min favoritfrisör så hon kan fräscha upp mig om 6 veckor och jag kan bli en heting till jul.. Och så jag kan vela fram till dess och bestämma mig när jag väl sitter i stolen. Hmm..

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag röstar på chokladbrun....

Pussokram!!

2009-11-04 @ 22:03:41
Postat av: ÅM

Jag tror också på chokladbrun. Skulle nog bli väldigt snyggt!

2009-11-05 @ 08:23:21
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0