Alive

Jag lever.

Fredagkvällen var supertrevlig och mysig på nationen. Dansade så jag knappt kunde cykla hem efteråt. Aj aj.

Igår morse fick ajg pallra mig upp tidigt och åka till nationen för att hjälpmarskalka. Fixade och donade hela dagen och sedan var det dags för Höstfest (läs: bal). Kul och det gick ju bra trots vissa omständigheter. Hann med lite styrdans innan det var dags att åka hem rätt tidigt om man jämför med förra balen.

Idag har jag, Nina och Elin varit på en storhandlarrunda - IKEA, ÖB och MAXI. Trevligt värre och synd bara att ingen av oss ha bil för då skulle vi ju göra det oftare! Vi hade himla kul ändå..

Nu ska jag krypa i säng och försöka vinna tillbaka lite sömn. Imorgon är det 5 veckor vilket innebär att det bara är 2,5 veckor kvar tills seminarierna är över. Underbart!

Jag har haft en kanonhelg och hoppas att ni också haft det!

Kommentarer
Postat av: Mor

Äntligen ett livstecken!! Kul att din helg har varit trevlig. Min har varit "jobbig" :)

Pussokram!!

2009-11-09 @ 10:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0