3 veckor

Det var några veckor sedan jag hade min måndagsdepp. Det går bra nu med andra ord. Om 3 veckor är jag på världens bästa tentafest! Jag längtar!

Har även hunnit med att träna ikväll. Hur skönt som helst och välbehövligt eftersom jag känner mig själv och vet att jag inte kommer träna ett dugg under tentaplugget, om nu inte Manne lyckas tvinga med mig någon gång. I vart fall är det inte det jag prioriterar under de närmsta veckorna. Jag tar igen det nästa termin istället.

Nu ska jag krypa i säng. Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt och renskriva seminarier hela dagen bortsett från basgruppsmöte och seminarium. Jag ligger alldeles för långt efter i min planering, men jag tar mig sakta men säkert framåt. Och här och nu lovar jag att jag framöver ALLTID ska renskriva seminarierna efterhand och inte släpa med det som jag gjort nu. Handen på hjärtat, jag lovar.

Nä, nu har jag svamlat färdigt om allt mitt plugg. Oerhört intressant, jag vet. Men om 3 veckor blir det genast mycket bättre, det svär jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0