2 år

Idag har jag tänkt extra, extra, extra mycket på allra finaste moster. Tänk att tiden går så fort. 2 år. Det kändes som igår och jag kommer ihåg hela dagen i detalj, eller egentligen hela den veckan. Otroligt faktiskt. Jag och kusin Ebba gjorde fruktsallade och sjöng "Jag vill vara din Margaretha". Ja, det var det vi gjorde den här kvällen. I personalens personalrum. En fruktsallad som sedan inte gick att äta utan den bara växte i munnen.

Jag har haft ett ljus tänt idag och tänkt hela dagen. Fina moster.. ♥
Oändligt saknad och älskad!

Annars har jag pluggat idag och det har gått riktigt, riktigt bra. Jag tror Erika verkligen ville att jag för en gångs skull skulle förstå vad Håstad skriver om egentligen och gav mig styrka. Nu är jag rätt pepp på att läsa om alla kapitel som jag inte förstått tidigare (det vill säga hela boken) eftersom det gick så bra idag.

3 veckor kvar nu och tentaplugget kör igång nu i veckan. Jag trampar vatten och efter idag har jag ingen mjölksyra alls. Underbart.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kram <3

2009-11-23 @ 08:15:06
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Anna

Kram!!

2009-11-23 @ 17:28:51
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0