Vilken flopp!

Ellenor vann Robinson! Jag förstår ingenting. Hon åkte ju på en räkmacka hela programmet igenom. Jag tycker inte att hon är en värdig vinnare... Jag har tyckt att Robinson har varit rätt OK tills idag. Vilken flopp!

Jag har avverkat ett antal OTH-avsnitt ikväll och struntat i att plugga för det har inte gått helt enkelt. Snart har jag sett klart hela 3:e säsongen! Nu känns det som om jag har grus i ögonen och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen.

Det är 19 grader ute och alldeles underbart. Ljuvligt! Jag blir ju bortskämd med all värme som är här nere..

4 dagar kvar till sommarlov. Jag längtar....

Kommentarer
Postat av: pappsen

Jag håller med dig, känns som hela programmet är bara skräp, men det visar också hur det förehåller sig i vårt samhälle. Många är det som hela tiden försöker råffa åt sig från andra, och det är personer som utnyttjar och försöker leva på andras bekostnad. De klarar sig inte i annat fall, de är riktiga PARASITER och tyvärr finnes de alltid mycket nära ens omvärld. De ser sig inte som så utan de är i deras värld fullkomliga. Det kommer en tid då dessa får stå upp till bevis med tidens tand.

Jag tycker att programmet är bara skit och visar inte på vad det igentligen står för.

Kamisar

2009-05-31 @ 09:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0