Dag 2 med arbetsrätten

Arbetsrätten är inte alls så kul som jag hade trott och hoppats på. I tre veckor ska vi tampas ihop, men jag får hoppas att det kommer gå rätt bra ändå.

Har bara halvgjort morgondagens seminarium, mer har jag inte hunnit. Det blir så tajt om tid när halva dagen består av föreläsningar. Får tjuvkika lite i Bettys anteckningar och få några klipska idéer. Tur det bara är engångsföreteelser. Till fredag ska jag ha gjort hela seminariet!

Det blev ingen brännboll ikväll eftersom det är så dåligt väder. Istället skulle de gå till Orvars, men det orkar inte jag. Istället ska jag tillbringa kvällen framför One Tree Hill och sedan Desperate på det. Låter som en alldeles perfekt kväll. MegaOrvars hade nog slagit det om jag hade varit mer sugen på utgång, men vi har basgruppsmöte kl 8 imorgon så det gäller att vara pigg och alert då.

Nu blir det soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0