Underbara dag!

Nu är snart även denna dag till ända. Skönt, jag vill bara att det ska vara över! Har tillbringat mestadels av dagen i solen på balkongen och försökt lära mig lite juridik, men jag vet inte riktigt om jag har lyckats. En sak är då säker och det är att jag har bränt mig i hårbotten. Hade så klart uppsatt och bena, vilket inte är någon vidare hit. Det innebär med andra ord att solen tar på! Jag är en duktig tjej som använder så någon annanstans har jag inte bränt mig, men ajaj i hårbotten! Det är ju ett sånt där ställe som man inte tänker på egentligen. Om/när vi ska utomlands måste jag köpa solskyddsfaktor till håret med andra ord. 

Sedan har jag surrat med Maria och tro det eller ej, men hon uppdaterade mig med en massa smaskigheter från Storuman trots hennes minne. Jag är imponerad!!! Spännande värre var det i varje fall... :-)

Har varit på en lång och härlig promenad som ni ser nedan. Alldeles underbart! Temperaturen låg på 25 grader och jag älskade det! Nu har den sjunkit till 22 grader och det är ljuvligt ute! Helst av allt hade jag velat ta en kall öl på en uteservering och njutit av livet.

Något som jag dock undviker att göra i det här vädret är att anstränga mig mer än nödvändigt. Betty är nog tvärtemot! Hon sprang maraton igår på 4.39. Helt sjukt! Men maraton, ja det kanske är något man skulle ha gjort i sitt liv ändå.. Kommer aldrig göra det, men drömma kan man ju alltid. Lite coolt det skulle vara ändå.
 
Med risk för lite råhet så skulle vilja citera en kompis här i Uppsala: "Att läsa igenom gamla tentor känns lite som att läsa sin egen dödsannons." Ta det inte seriöst, men ni förstår nog poängen.

Nu ska jag krypa i säng, läsa lite skönlitterärt och sedan sova. Imorgon är sista pluggdagen och jag ska köra hårt hela dagen! Jag lovar!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0