Svidande ögon

Nu har vi tagit oss igenom hela avtalsrätten innehållande 7 seminarier. Nu återstår bara att försöka läsa "ikapp" sig i litteraturen på det området... Det ordnar sig alltid på något vis, men det känns tungt emellan varven. Så går det när man vill så mycket!

Har pluggat heeela dagen och kvällen fram till efter nio. Då sved ögonen och jag gav upp läsningen och såg ett avsnitt av OTH. Ett sorgligt sådant, så jag fick gråta en skvätt också.. Nu ska jag hoppa i säng omgående. Imorgon blir det gym på morgonen och sedan basgruppsmöte kl 9 och seminarium fram till 12. Skönt att man hinner träna emellanåt, även fast jag egentligen inte har tid med det, fast man får prioritera helt enkelt.

Sov så gott raringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0