Stridsåtgärder och liknande

Jag känner mig så duktig när jag gymmar på morgonen! Fast idag var jag inte på topp och skippade magen, som jag borde träna! Men jag orkade helt enkelt inte...

Sedan basgruppsmöte och jag förstod ingenting. Stridsåtgärder är kanske inte min grej helt enkelt och sedan används det ju så sällan så hur ska man kunna hålla koll på det? Tanken är i vart fall att vi ska hålla koll på det, vi jurister. Seminarium om samma sak och tack vare en bra lärare så lättade det lite. Jag tror jag har förstått, men det återstår att se när jag renskriver.

Nu har jag varit och köpt en ny laserpatron (inte bläck, det fick jag inte säga för säljaren för det är en heeelt annan sak. Hur ska jag kunna veta det?) Superenkelt att byta, men svindyr. Jag skojar inte när jag säger att det nästan är billigare att köpa en ny skrivare av samma sort istället. Det är 50 kronor dyrare att köpa en ny skrivare. Jag får det inte att gå ihop?! Jag trodde jag var hyfsat duktig på matematik....

Nu ska jag ta tag i morgondagens seminarium som är sjukt invecklat och helt onödigt har jag fått klart för mig. Sista seminariet på T2. Tillåt mig jubla! Kl 17.00 ska jag till nationen och skriva namn på sånghäftena till lördagens vårbal. Om jag hinner ska jag ta mig en fight med Adlercreutz efteråt beroende på när vi blir färdiga. Jag lovar er att det inte kommer bli en långvarig relation utan han är något man vill göra sig av med på en gång. Desto värre håller han sig fast vid en. Jag får nog köra en "hur man blir av med en kille på 10 dagar" och jag lovar er - jag kommer inte bli kär i slutändan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0