Snart kör vi!

Vet ni en sak? Jag ser nästan framemot tentaplugget med tjejerna. Jag har pluggat i stort sett dagen och det har varit kul! Men efter att ha pluggat hela min vakna tid från och med söndag när vi kör igång så tror jag inte att jag kommer tycka det är lika kul efter 2,5 veckor. Men jag får hålla hoppet uppe! Det kommer gå och den 3:e juni kommer ju att komma inom snar framtid, på både gott och ont!

Ett spinningpass stod på träningsschemat. Ett kanonpass med bra musik. Sånt gillar jag! Nu hade jag laddat med dextrosol sedan sist jag spinnade och mådde uruselt efteråt. Allt som behövs för att må bra igen är tydligen lite druvsocker. Låter bra för mig, för det är ju smaskigt.

Har spenderat kvällen framför DH varvat med pluggande i reklamen. Sjukt spännande ju! Jag vill ha nästa tisdag nu! Har kikat lite nyheter och nu ser jag Eurovisions song contest semifinal ett. Ska bli spännande att se hur det går för Malena.

Nu blir det sängen. Imorgon ska jag upp tidigt och just de.. plugga... Hela dagen lång, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0