Röd dag?

Om en halvtimme kommer tjejerna hit så ska vi tentaplugga hela dagen. Nu är ju seminarierna över så det enda vi ska göra är att tentaplugga hela dagarna långa, men det är inget vi hissar flaggorna för...

Som sagt, roligare än så här blir det inte idag. Om jag inte räknar med kvällen då det är städsexa på nationen. Jag ska pallra mig dit, äta lite mat och sedan gå och och fortsätta plugga. Så ser planen ut nu i varje fall.

Dags att göra något vettigt av den här röda dagen. Att det är en söndag för alla andra än mig och några stackare till har jag inte en tanke på, för här kör vi på i vanlig takt..

Undra när jag ska hinna träna? Nästa år kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0