Otillåten sovmorgon

Kl 07.52 vaknar jag av att jag får ett SMS av Emma som säger att hon kommer bli några minuter sen. Vi skulle ses om 8 minuter och jag låg i sängen fortfarande. Messade snabbt iväg att jag vaknade nu och skulle skynda mig! Snabbt iväg och jag var vid universitetshuset redan 10 över. Det var snabbt!

Basgruppsmöte, sedan seminarium och därefter lunch med Betty på Stocken. Sedan skulle jag gå till JB men där var det fullt! Fanns nästan inga sittplatser kvar, utan bara dåliga sådana så jag for hem istället. Ska försöka plugga lite här hemma, men det återstår att se hur det går. Av erfarenheter vet jag att det inte är någon vidare toppenidé men jag får göra ett försök.

Ska träna ikväll också, vet bara inte riktigt vad. Väger mellan spinning och jympa. Foten är fortfarande inte riktigt bra och ändå är det över två veckor sedan jag skadade mig. Illa! Tror det bli spinning i varje fall.
Sedan blir det bio med Malin, men före det ska vi ta en fika ihop och surra lite. 17 again heter filmen och den ska tydligen vara bra, sa Malin som ska se den för andra gången (första gången var i London, så nu får hon se den på svenska).

Nu måste jag ta tag i fredagens seminarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0