Man får klaga lite

Jag ska inte klaga, jag vet. Men när det är 42 grader i solen och det fläktar ingenting och jag måste tampas med LAS och MBL och inte kan njuta fullt ut, ja då är det inte så roligt längre. Jag får i varje fall lite färg på mig, men enbart på framsidan. Imorgon funderar jag på att ligga på gräsmattan då det inte är så mycket folk hemma, haha.

Har smaskat melon och glass. Gott! Honungsmelon skulle jag nog kunna leva på! Det blir nog mitt begär i sommar..

Nej, nu ska jag ut och tampas med lagboken igen.

Kommentarer
Postat av: pappsen

ser att du läser ämnen som jag har stor erfarenhet och kunskap i.

Ha det härligt och skönt i solen med glass och söt melon.

Kramisar

2009-05-31 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0