Inspelning

Imorse när jag cyklade till JB såg jag att vägarna var avspärrade just bredvid mitt hus, vid Börjegatan 1 rättare sagt. Hela kittet var där med polisbilar, skåpbilar, etc. När jag sedan cyklade hem så läste jag på en lapp att det är inspelning till serien Oskyldigt Dömd. Jag tycker det är lite kul att de håller till i huset bredvid mig :-) Tror jag ska ta mig en promenad förbi där och tjuvkika lite i brist på annat, haha. Och som om jag skulle ha brist på annat??

Plugg hela dagen lång och nu börjar ångesten komma krypande! Hur ska jag hinna läsa igenom all litteratur en gång till? Det kommer bli omöjligt! Att hela helgen ska gå åt till festande grämer mig lite, men jag kommer ha sjukt kul! Det är bara svårt att få allt att gå ihop ibland.....

Nu ska jag renskriva dagens och gårdagens seminarium. Och försöka hinna med en massa mer innan det är dags att svira om för träning kl 20.00. Lite omväxling i pluggandet måste man väl få, men jag måste erkänna att det känns som om jag inte ens har tid med det. Usch, vad tråkigt!

Nu ska jag inte gnälla mer på ett tag, bara att bita ihop. Jag har ju faktiskt valt det här själv i slutändan. Jag är inte bitter, inte alls......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0