Fler timmar per dygn, tack!

Idag springer tiden iväg. Klockan är snart halv åtta vilket innebär att jag har pluggat i snart 12 timmar. Shit! Snart dags för sängen med andra ord, dagens höjdpunkt! Meeen, först måste jag plugga en stund till. Bara fyra dagar kvar sen, bara fyra dagar... Fast jag önskar fler timmar, för jag kommer inte på långa vägar hinna med allt jag skulle vilja hinna med innan tentan.

Jag och Malin är lika sugna på att åka utomlands idag som i tisdags, om inte ännu mer sugen nu... Vi får väl se... :-)

Nej, nu ska jag gå på ICA och uppdatera kylskåpet lite. Det ekar lika tomt som min lägenhet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jooodu men så spännande är det inte ... mamsen fyller 60 !?

2009-05-28 @ 22:35:01
Postat av: Stannapanna

Meeeeeeeeeen det är ju dans i Sandsele också ;-)

2009-05-28 @ 22:35:52
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0