En sväng på stan..

... som skulle gå tokfort tog 2 timmar! Först Gina, sedan VILA, H&M och Holmlunds. På Holmlunds hade de "tag 3 betala för 2". Hittade två klänningar (och en hade jag faktiskt bestämt sedan tidigare att jag skulle ha), men sedan var nästa problem, vad skulle jag välja mer?? Jag hittade ingenting! Tillslut hängde en ensam svart klänning där och den tog jag. Kanske inte mitt bästa val, men den var ju gratis, så varför inte?

Så nu har jag ordnat klänningar för helgens efterlängtade fester, först 50-årsfest (25+25) i Västerås och sedan VårYran som kommer bli storslagen! Det vet ju jag, som ska kocka i köket! :-)

Dags att återgå till pluggstugan nu. Jag vill läsa ut Sigemans Arbetsrätten idag!!! Tänk vad skönt om jag fick det ur världen. Då har jag läst all kurslitteratur för denna termin och då är det bara att börja om igen..... (i stort sett).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0