En helt vanlig tisdag

Jag som skulle gymma kl 7 låg kvar i sängen i morse. Jag var pigg och hade kunnat åkt och gymmat, men jag tyckte det kändes bättre i sängen istället. Jag får träna ikväll istället.

Ska iväg på basgruppsmöte alldeles strax, kl halv 9, och sedan har vi seminarium 10-12. Lunch och sedan ska jag plugga på JB efter det. Sedan ska jag försöka hitta mig ett spinningpass att gå på ikväll. Därefter måste jag nog fortsätta plugga. Det är mycket nu!

Så ser min tisdag ut. Inte så vidare spännande med andra ord. När det är plugg hela dagen lång så ser jag bara framemot kvällen när jag får lägga mig i sängen. Men 3 veckor av detta, det ska jag klara! Sedan är jag "ledig" i 3 månader. Underbart!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0