Duktigt

Oj, vad vi har varit duktiga ikväll och ordnat med Vårbalen som är på lördag! Det har vikts papper och skrivits namn hela kvällen lång. Missade dock DH, men det kan jag se på söndag istället. Hade himla trevligt och jag tror lördagen kommer bli sjukt bra!

Jag hann inte fortsätta/försöka avsluta min relation med Adlercreutz, men det får jag göra framöver istället.. Imorgon ska jag kliva upp tidigt (inte snooza) och läsa lite innan det är dags för basgruppsmöte kl 9 och därefter det allra sista seminariet som för övrigt är hur wierd som helst. Vad jag har för nytta av det återstår att se efter morgondagen... Jag har varken lagt ner så mycket tid eller själ till det, men det får blir som det blir. Så är det när det är flum-flum..

Imorgon kommer världens sötaste katter till mig och ska bo här en hel vecka! Det är nästan så att jag måste bädda upp min andra halva av sängen som har stått tom sedan urminnes tider (rättare sagt 21 mars när Fanny-girl joinade mig och min ocean till säng. Det känns så när man är ensam) när jag får besök så länge. Jag är lite worried att jag kommer vakna av dem om nätterna, men de kanske är bra väckarklockor? I hope! Det kommer iaf bli hur mysigt som helst med sällskap. Som jag har längtat :-) Och efter det kommer jag inte vara sugen att skaffa en (eller två) själv.. Nej då, inte alls.....

Nu blir det bums i säng!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gullet! Hinner inte läsa så mycket i bloggen nu men den är superfin i alla fall!



Tusen tack för hjälpen ikväll, lördag kommer bli superbra!

Pusspuss!

/NinaS

2009-05-19 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0