Åter igen i Uppsala

Helgen har varit kanon! En massa mys, god mat och virkning på det. Så skulle jag kunna summera helgen kort.Det blev en extra lång helg eftersom jag inte åkte hem förrän i morse. Nu är jag tillbaka i Uppsala och sätter igång med tentaplugget! Nu är det snart bara tre veckor kvar!

Den här veckan innehåller en massa saker och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt? Det återstår att se. Det går ju på ett eller annat sätt, men det är ju bara att försöka klara sig igenom allt helskinnad. Tur att jag tog mig i kragen i helgen och renskrev alla seminarium jag hade liggandes bakom mig. Nu är jag äntligen ikapp igen!

Pluggar hemma i dag. Det kommer gå kanon! Ska göra ett tappert försök att röjja upp i lägenheten och städa undan tills nästa onsdag när jag får besök av två katter. Ska vara kattvakt i en hel vecka till mina favoritkissar. Mysigt!
Jag börjar med att tvätta kläder. Det är ju rätt enkelt...

Kl 14.30 ska jag till Norrlands och beställa mat till lördagens VårYra. Sedan hem och fortsätta plugga. Kl 19 ska jag till Malin och gratta henne på sin födelsedag! :-)

Dags att läsa lite om anställningsskyddet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0