3 veckor

Lill-lördag redan! Tiden går fort, fort. Exakt 3 veckor kvar till tentan nu. I detta nu sitter jag nog och svettas på Gimogatan....

Ska iväg och ha basgruppsmöte kl 9 och därefter seminarium 10-12. Sedan blir det plugg på JB fram mot kvällen någon gång. Mycket att läsa och jag måste renskriva gårdagens och dagens seminarium också, men jag tror att jag gör det när jag är hemma. Då kan jag ju kika på TV samtidigt mellan varven :-)

Skivstång + kondition är inbokad på träningschemat ikväll. Jag gruvar mig lite. Det var jätte länge sedan jag var där och jag vet ju hur jobbig konditionen är. Meeeen, det är bara att bita ihop! Jag säger som N, jag ska bli fit som fan!

Som sagt, roligare än så här blir det inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0