1 vecka

Om en vecka sitter jag på Gimogatan och väntar på att få tentan i detta nu. En vecka. Bit ihop!

Ska iväg till Malin nu i Flogsta och gå igenom de 5 sista seminarierna ihop. Sedan hem och läsa/göra lite mallar i all oändlighet.

Ikväll åker mina älskade sötnosar hem. Kommer bli så himla tomt, trist och ensam när de åkt. Jag måste skaffa eget sällskap!! Hund, katt, hund, katt, hund, katt? Jag vill ha båda... Vi har i varje fall haft sjukt mysigt och det har varit alldeles toppen! Jag har blivit väckt tidigt på morgonen och det är inte alls fel med en "mänsklig" väckarklocka som framför allt är mer envis än en riktig mänsklig. Toppen i tentapluggstider och jag tror jag måste låna dem i december också :-) Då kommer jag ha mkt svårt att kliva upp eftersom det är så mörkt ute!!

Nej, nu är det dags att cykla til Flogsta. Jag ska vara där om en kvart och det tar en kvart att cykla och jag sitter i morgonrocken. Hm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0