Trögt

Det går så fruktansvärt trögt med min PM. Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja utan jag gör allt annat än att plugga. Halsen gör så ont, jag är hängig, snorig och vill bara sova. Jag kan inte äta heller. Kroppens matvägran har jag ju fått erfara tidigare så det är bara att bita ihop.

Hur jag ska orka med den här veckan återstår att se. Hur olyckligt är det inte att allt hamnar under samma vecka? Jag får se det positiva i det hela; maxpoäng på PM:et är 10 av terminens hela 60 p. Det är inte mycket alls så om jag skriver ett dåligt PM så borde det inte göra så mycket. Jag gör så gott jag kan, men tar ett steg framåt och två bakåt, så jag tar mig aldrig till mållinjen.

Min värsta fiende heter prestationsångest!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig, det kommer att gå bra med ditt PM ska du se =)

2009-03-23 @ 13:11:39
Postat av: ÅM

Men vad nu.. mitt namn föll bort på förra kommentaren..?? Skummt!

2009-03-23 @ 13:12:46
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0