Tired

Har sovit riktigt dåligt i natt och är så trött, så trött nu. Jag ska iväg till JB nu och sitta där hela dagen lång fram till 15 för då ska vi ha basgruppsmöte. Seminariet är tydligen svårt, men jag har inte hunnit kolla på det ännu för gårdagen tillbringade jag med att läsa ikapp en massa rättsfall och lite allmänt om kontraktsrätt så det gäller att ligga i idag fram till 15.

Frida har tvingat med mig på skivstång/kondition ikväll, om det finns platser kvar. Just nu är det fullt, men det brukar ju alltid droppa av folk. Så kl 20.00 så ger jag järnet! Spännande.. Nu har jag bestämt mig att komma igång med träningen på riktigt så det blir någon fart på det hela. Måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag denna vecka. Skönt!

Det är 3+ här idag. Snön som kom igår och isen som låg under smälter. Jag längtar till våren....

Ha en bra dag allihopa!


Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0