Strålande sol

Idag är en lugn dag. Ska faktiskt ta bussen till ICA MAXI och storhandla för pappa har fått en rabatt där på 11% så den skickade han ner så jag ska ta mig iväg dit strax. Jag gillar ju att storhandla! Sedan ska jag på spinning kl 17 om inget annat inträffar.

Förresten, jag förstår inte hur svenska folket röstade igår? Vilken flopp! Hur kunde inte Måns eller EMD vinna? Men det är nog därför att några av deras fans (alla i Ypsilons styrelse med flera) var på sittning och struntade totalt i melodifestivalen. Men vi fick då dansa till deras låtar både en och två och tre gånger under kvällen/natten. Det var som en enda stor melodifestival på dansgolvet, men jag tror faktiskt inte att vinnarlåten spelades en enda gång.. 

Nej, dags att ta tag i den här dagen. Det är strålande sol ute och jag behöver putsa fönstren ser jag. Jag måste städa idag också för jag får besök till helgen och veckan som kommer är fullsmockad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0