Stopp

Kan ingen bara stanna tiden NU???

Har städat och grejat ikväll. Är inte riktigt färdig men resten får jag ta på lördagmorgon. Har röjt det värsta i varje fall så nu är det beboligt för två extra. Det ska bli så himla kul! Elin ringde mitt i städningen och vi surrade en stund. :-)

Sedan kikade jag lite på Mästarnas mästare och hann väl renskriva sisådär en och en halv sida innan det var dags för DH och Betty knackade på. En och en halv timmas tv-tittande varvat med en massa prat emellanåt. Alltid lika trevligt :-)

Hädanefter ska jag köra på chockmetoden. Ingen snoozande numer på morgonen utan upp och hoppa på en gång. Imorgon är det ett måste för kl 8.15 har jag föreläsning på BMC vilket innebär att jag måste cykla härifrån senast 07.45. Därför behövs en chockreaktion!

Sängen nu... Jag hoppas på bättre sömn i natt. Och imorgon är det onsdag... igen....

Det är Lost på TV nu och jag vet vem som hade velat se det ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0