Sol, sol, sol

Det är så härligt att vakna upp och det är ljust ute! Vad jag har längtat efter dessa dagar! Det går verkligen mot sommaren nu och det känns så skönt!

Har seminarium om fordringsrätt, denna gång skuldebrev, om en timma och efter det blir det JB resten av dagen. Vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja med. Släpa med mig datorn och skriva PM, göra klart tisdagens föredragningsuppgift eller börja på nästkommande seminarium? Datorn kändes jobbig att släpa med så jag tror jag gör klart föredragningen till att börja med. Sedan är det bara att träna. Jag får väl öva för mina gäster i helgen. Proprieborgen, enkel borgen, skötselborgen, efterborgen - ja ni hör. Väldigt intressant (och bra) att veta...

Ikväll är det klassfest kl 19 på Jontes. Trevligt! Så det blir plugg fram till efter 17 och sedan går jag hem och gör mig i ordning inför kvällen. Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Min garderob känns så tom (även om den är fylld till bristningsgränsen).


Kommentarer
Postat av: Gina

så där är det ju jämt, man har svinmycket kläder men ändå inget att ha på sig! Jag förstår inte det? :P

Sen så blir det nog umeå för min del, Uppsala känna lite väl långt borta! ;P

2009-03-19 @ 09:53:36
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0