Snabb dag

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det, men dagarna går så fort och jag hinner inte med! Klockan är redan halv åtta och jag har inte fått någonting gjort idag känns det som.

Kämpade mig igenom några sidor i "Fordran och skuld"  på förmiddagen, men skuldebrev är inte alls intressant tycker jag. Bara att bita ihop och tänka att vi bara behandlar fordringsrätt på 3 seminarier och göra det bästa av situationen. Lunch med Isabelle och sedan hade jag PM-genomgång. Jag fick bland annat kommentaren: "Din PM är intressant, välskriven och intressant!" Intressant i dubbelbemärkelse alltså. Spännande... Fick bra feedback i varje fall och nu får jag göra det bästa av det här. Får bara sådan ångest för det är bara 2 veckor kvar till inlämning och veckorna framöver är fullsmockade. Får klämma in det nattetid tror jag.

Sedan hade jag basgruppsmöte och därefter cyklade jag hem och sedan iväg igen på gymmet. Tog det lugnt på ett styrkamedel-pass. Eller jag gav järnet på styrkan, men desto mindre på konditionen. Benen kändes ok, fast jag har ju inte tränat sedan i onsdags, men det blir lugnt ett tag framöver. Imorgon blir det skivstång om jag lyckas få en plats. Det är alltid smockfullt på alla pass numer.

Nu blir det tv och renskrivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0