Skadeståndsrätt

Idag drar skadeståndsrätten igår. Vi har två föreläsningar i rad idag, från 12-16. Dessförinnan ska jag försöka hinna läsa lite i "Skadeståndsrätt" och förbereda mig lite. Ikväll ska några ur klassen gå på Snerikes och äta middag ihop. Nu ångrar jag lite att jag anmälde mig för jag har en massa annat som jag borde göra istället. Renskrivningarna ligger fortfarande och väntar på hög. Men det får väl bli en snabb middag och sedan traskar jag hem igen. Vi firar ju trots allt att vi har lämnat in våra PM igår. Skönt!

Det känns som om det är måndag idag, men det är redan tisdag. Härligt!

Dags för frukost och sedan ska jag göra mig i ordning inför dagen. Solen ser inte ut att lysa idag här i Uppsala....

UPDATE: Solen lyser visst ute och det är 5+. Underbart, snart är våren här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0