Sista dagen av denna vecka

Städdagen gick kanon fastän det var dålig uppslutning för Ypsilon, men det är tur vi är ett bra gäng som grejade det på ett litet kick. Därefter bjöds det på pyttipanna, som vanligt.

Kvällen har bestått av tv-tittande, både Mimmi-fallet, Sporten/Wipeout, Parlamentet och nu Beck. Jag blev så berörd av Kalla Fakta ikväll. Så tragiskt att det kan gå så fruktansvärt fel.... Skulle se Luspen på Sporten, men fick Mors HG-sjuka och zappade över till 5:an och missade inslaget. Typiskt. Var det någon som såg det? Hannes hade sett det och han tyckte nog det var lite coolt.

Nu ska jag krypa i säng och vänta på fortsättning av Beck. Imorgon väntar en ny vecka, en förhoppningsvis bra vecka innehållande en massa plugg och en hel del roligheter.

Det gör så fruktansvärt ont i mig av att veta att mina nära och kära inte mår bra. Allt är så overkligt och jag har fortfarande så svårt, så svårt, så svårt att förstå och det kommer jag nog alltid att ha. Frågan varför kommer aldrig att besvaras. Här sitter jag och kan ingenting göra. Den enda kontakten jag har med dem där hemma är mobilen och internet, men vad är väl det när jag vill ge en kram? Det kan aldrig slå fysisk beröring. Jag känner mig så maktlös....

Kommentarer
Postat av: Mor

OH..shit..! Inte den sjukan...! Den är inge kul...! ;)

Pussokram gumman! via nätet (fast på riktigt!!!!)

2009-03-09 @ 00:04:05
Postat av: Mors HG

Du ska få spö.... när vi träffas nästa gång =0)

2009-03-09 @ 00:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0