Saturday

Vi hade riktigt, riktigt kul igårkväll på styrelsemiddagen. 8 tjejer som åt trerätters och drack så det stod härliga till. Det behövde jag! Kladdkakan som jag stod för och som jag bakade utan något recept och höftade på alla ingredienser blev supergod! Bland de godaste jag någonsin har smakat om jag får säga det själv!

Dagen har jag tillbringat i soffan med OTH och slalom. Nu har jag sett hela säsong 2 och det är så himla spännande. Jag vill bara se mer, mer och mer. Det blev pizza till middag och nu ska jag strax cykla iväg till Malin för att tillbringa kvällen med henne. Godis och melodifestivalen står på schemat.

Det allra värsta är när man ser dödsannonsen i tidningen. Det är fortfarande så ofattbart och overkligt och så svårt att förstå. Varför? Tänk om man bara kunde vrida tillbaka tiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0