Önskelista

Just ja, jag har ju lovat att knåpa ihop en önskelista inför lördagen.

- Träningsbyxor (inga sladdriga)
- Sportbh:ar
- Dammsugare (inget rappel!!! Och snygg måste den vara eftersom jag måste ha den ståendes framme. Ja, så går det när män ska inreda lägenheter. Då står man utan städskåp.)
- Presentkort på div. olika ställen.
- Potatispress
- Dixie plåtburkar (tvättmedel, tepåsar, medicinsaker)
- Teflongryta med handtag och inte öron som man bränner sig på och som funkar på gasspisar. Vet fortfarande inte om man kan använda vad som helst på gasspisar men jag har då min teflonstekpanna på och den har fortfarande inte brunnit upp.
- Snygga somriga paneler till vardagsrummet
- En soffa (jag är så less på soffan jag har nu. Jag kan alltid drömma om en ny men annars köper jag en ny själv efter sommaren när jag är inte är fattig student för en stund.)

Jag insåg just att jag fick allt på mina tidigare önskelistor förutom dammsugare, potatispress, teflongryta och plåtburkarna så dessa önskar jag mig nu också.

"Spontana" presenter uppskattas ju också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0