Norrlandsresa

Idag beger vi oss iväg! Först har jag seminarium 9-11 och sedan måste jag ut på stan en sväng och ordna lite saker och därefter sätter jag mig på bussen mot Västerås. Väl framme ska jag låna Fannys bil och köra ut till stallet, hur jag nu ska hitta egentligen? Tyvärr har min tidsplanering redan nu spruckit för jag tror inte jag hinner rida som det var tänkt från början, men så kan det gå ibland när man är tidsoptimist! Så fort Fanny slutat jobbet så tuffar vi vidare mot hem ljuva hem.

När jag är tillbaka här i stan återstår att se. Inget är bestämt ännu, utan jag tar dagarna som de kommer.

Känns tungt att bila upp, men vad gör man? Tur vi har varann som sällskap och mitt trådlösa internet om vi får riktigt tråkigt. Dock räcker ju inte batteriet i datorn särskilt länge, men det är smällar man får ta.

Jag är nästan helt frisk idag! Skönt!! Då kan jag träna när jag kommer tillbaka hit till stan igen! Looking forward, för det börjar vara ett tag sedan nu...

Dags för lite frukost och packning och sedan ska jag iväg till Eko där vi har seminarium för en gång skull. Det gillar vi, ett stenkast från mig!

En månad, tiden går så fort...Och imorgon tar vi farväl. Tungt! För en gångs skull vill jag faktiskt egentligen inte åka hem för jag vet vad som väntar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0