Lill-lördag

Onsdag - veckorna går framåt och jag ser framemot sommaren så mycket. Om exakt 12 veckor skriver jag tenta i detta nu. Spännande... Jag är lite orolig, men det är ju för att allt är så vagt och luddigt. Vad betyder oskäligt egentligen och vad ska inräknas till oskäligt? Men jag ska klara av mitt mål!

Sitter och väntar på att Betty ska skicka sin PM till mig, ska korrläsa det åt henne. Sedan ska jag iväg till JB och plugga. Kl 12 ska jag till psykologie institutionen och göra ett psykologitest. Som tack för hjälpen får man en biobiljett och det säger jag ju inte nej till. Dessvärre var kvinnan som ringde mig, för att boka tid, engelsktalande så jag är lite orolig att testet ska vara på engelska, för det visste jag inte att det skulle vara när jag skrev upp mig på listan, men jag får väl göra det bästa av situationen.
Kl 13 blir det lunch med Malin någonstans i stan, säkert på Norrlands och sedan kl 15 har vi basgruppsmöte. Så ser min dag ut...

Kommentarer
Postat av: Emle

Det kommer nog gå jätte bra på din tenta ;)

2009-03-11 @ 08:35:06
URL: http://sedorikas.blogg.se/
Postat av: ÅM

Spännande med psykologitest!! Du måste berätta för mig sen vad det handlade om =)

2009-03-11 @ 09:52:54
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Pappsen

Ring mig tösen så skall jag bena ut och förtydliga för dig vad oskäligt står för.

Har också spännande saker att berätta för dig.

Jag kan också ge dig tipps inför psykologitestet

Stora kramar

Pappsen

2009-03-12 @ 00:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0