Klassfesten

Jag har en väldigt, väldigt speciell klass. På både gott och ont. Det kom upp så mycket igår så jag var nästan i chock innan vi gick till Stocken. Jag vet inte vad jag ska tro om allt? Bättre blir det ju inte när det nästan bara är jag som tycker att saker och ting är osannolika. Då är det väl bara att försöka inse att det är sant? Jaja, nog om detta....

Jag hade i vart fall himla kul igår! Stocken var bäst, som vanligt. Ingen riktig lakritsshots blev det utan bara kopior. Blä. Sedan tog de inte kort i barerna och jag hade inga kontanter heller. Jag gick hem med ont i fötterna vid stängning som vanligt. Ska ju klämma in mina fötter i samma par skor i kväll. Aj aj. Jag bor ju numer i högklackat på helgerna.

Ska hoppa in i duschen nu och sedan skriva lite på mitt PM fram till tolv. Då ska jag och Fia luncha på Stocken ihop och sedan drar jag till Norrlands och lagar mat inför kvällens JockeYra. Sedan hänger jag där resten av eftermiddagen för det lär behövas. Vi ska laga mat till 40 pers... Spännande!

Tittar på klockan nu och inser att jag nog inte hinner med något PM-skrivande. Jag måste förbi och köpa nya strumpbyxor också för tror ni inte det blev en reva i dem igårkväll?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ett STORT STORT GRATTIS på din födelsedag.

Det kommer en bil med din present så du kan sitta säkert. Jag behöver endast veta vilken färg som du känner för.

STORA STORA VARMA KRAMAR TILL DIG på din FÖDELSEDAG

Pappsen

2009-03-21 @ 09:42:19
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen :)

2009-03-21 @ 13:23:53
URL: http://stoneground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0