Föredragning

Idag har jag min föredragning om borgen. Tur den inte betygssätts utan att det bara är ett obligatorium för att "känna på" hur en riktig sådan ska vara till T3. Då måste jag lägga ner lite mer tid och energi, men nu har det inte funnits tid till något av det. Jag kommer i varje fall att redogöra för huvuddragen och det är ju huvudsaken.

Seminarium som sagt till 11 och sedan går jag nog till Norrlands och hänger där resten av dagen. Torsdagens seminarium måste göras plus att jag måste skriva mitt PM. Mycket att släpa på idag alltså, både dator och lagbok. Tungt.
Förkylningen börjar kännas bättre, så kanske kanske kan jag träna imorgon. Det skulle ju vara trevligt! Halsen gör då inte lika ont i varje fall.

Dags att göra sig i ordning. Har mycket att göra och kan ju absolut inte komma försent en dag som denna, när jag själv ska vara i rampljuset. Det går ju inte för sig! Jag måste hinna öva en gång till. "Reglerna om borgen finns i handelsbalkens 10:e kapitel i 8:e till 12:e §§....."


Kommentarer
Postat av: emmy

Lycka till i rampljuset ;D

2009-03-24 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0