Finally helg!

Nu har jag pluggat klart för dagen och är hemma en snabbis för att plocka ihop kläder och lite grejer till min 50-tals outfit! kl 16 ska jag vara på Norrlands och kocka tillsammans med Martina bland annat. Sedan blir det att göra sig i ordning i personalrummet med den dåliga belysningen och de hemska speglarna. Det fick jag erfara förra fredagen och både Emelie och Martina sa att man aldrig kände sig snygg när man gick därifrån.. Att det ska spela så stor roll vad det är för ljus.. Jag älskar i alla fall ljuset i mitt badrum.

Jag gick på stan en sväng för jag skulle köpa mig ett linne. Jag var inne på MQ en sväng och allt var snyggt! Ge mig lite pengar, tack.  Men det är bara 12 dagar kvar tills nästa studiebidrag och jag har typ 0 kr på kontot så hur jag ska överleva i 12 dagar återstår att se. Att det alltid ska vara detta pengabekymmer. Jag blir så trött! Okej om man bodde ute i buschen, men nu bor jag ju i Uppsala och skolan ligger mitt i stan. Hur lätt är det inte att frestas av att handla något?
Jag önskar mig ett presentkort av dig Elin på valfritt ställe i födelsedagspresent för jag fyller visst år om en vecka. :-)
Tänk om jag kunde trolla fram lite pengar med knäna. Oh, så lycklig jag skulle vara!

Dags att packa nu då. Ha en bra fredagkväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: ÅM

Vadå ute i buschen.. nu tar jag åt mig ;o) Man behöver pengar här ute också :-)

2009-03-13 @ 17:44:42
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0