Ett snötäckt Uppsala

Jag känner mig så duktig vissa dagar och det med all rätt!

Dagen har gått i ett jehu och läst en massa! Emma skulle dra med mig på Bräda kl 18, men alla platser var fullbokade och jag vågade inte chansa på de två stycken som släpps en halvtimma innan passet, så jag stannade och pluggade en stund till istället och har min träningsfria dag idag som jag hade tänkt.

Det har vräkt ner snö hela dagen och jag blir så less på att cykla i en snöstorm. Hemma tog jag bilen men här måste jag kämpa sig fram, med en cykel på köpet till och med.

Nu ska jag sätta mig och renskriva samtidigt som jag ser tv i bakgrunden. Kl 21 är det DH och det ser jag framemot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0