En torsdagkväll

Jag lyckades renskriva två föreläsningar ikväll. Inte så tokigt med tanke på att det tar så fruktansvärt lång tid och att jag har surrat i telefonen med både ÅM och Jennie. Sverige värsta bilförare måste förövrigt vara bland de sämsta programmen någonsin..

Nu ska jag hoppa i säng och se 24 som börjar 22.40. Får väl se hur länge jag orkar ha ögonen öppna. Förra veckan lyckades jag inget vidare, men då var det ju i och för sig en film och nu är det ju "bara" ett avsnitt som är 30 minuter kortare än förra torsdagen.

Imorgon är det fredag och det ser jag framemot. Helgen kommer jag tillbringa på Norrlands, i stort sett dygnet runt, som förra helgen. Men jag gillar det, för där känner jag mig som hemma!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, det vore ju skit kul!! :D

2009-03-13 @ 07:20:22
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0