En bra helg

Jag har haft en sån himla bra helg, trots omständigheterna.

Fredag morgon blev det frukost hos ÅM med Fanny. Sedan hann jag träffa mormor och morfar. Mysigt :-) Men jag hade så ont i magen hela förmiddagen och gruvade mig för begravningen...

Fredagkväll blev jag och Maria bjuden på middag hos Anna. Trevligt! Let's Dance finalen på det och vilken skräll! Laila är bättre dansare, helt klart, men Magnus har gjort längsta resan. Så mysigt att bara umgås tillsammans...

Lördagen spenderades på Rackokalven med Maria, Anna och ÅM med familjer. Mysigt med sol, renskinn, korv, varm choklad och allt vad som hör till. Jag njöt av tillvaron!
Kvällen spenderades först på Kitas. Middag med Maria, ÅM och Hanna och sedan bar det iväg till Långgatan för ett besök in mot natten. Trevligt!

Dagen har jag och Maria spenderat ihop. Försökt plugga lite emellan varven, skidskytten var spännande ett tag och lite surr på det. Till slut gav vi upp och skulle ut till Rönnvik och äta våfflor, men fick återbud pga en möjlig magsjuka. Det dröjde dock inte länge innan vi fick nytt erbjudande om middag. Smaskigt värre! Efter middagen gjorde både jag och Maria ett besök på ca 5 meter över hennes hallgolv. Bra kvinnor reder sig själv heter det ju...
Därefter blev det ett besök hos väldigt nyinflyttade Helena. Efter lite letande i kartonger fick vi oss en kopp te och lite surr på det. Sedan åkte jag och Maria ner till MC och såg film ihop med HT som också var där. Den nyaste Bond-filmen skulle vi se, men vad handligen handlade om vet jag faktiskt inte. Vi surrade nog för mycket helt enkelt.

Det var helgen i korthet. Har haft det så trevligt och det har varit så skönt att vara hemma. Få prata om allt, fundera, prata och fundera. Men det är fortfarande en massa frågor som vi aldrig kommer få svar på.... Men jag är så glad över mina vänner här! Tack för att ni finns! ♥

Jag har haft quality-time hela helgen och det tackar jag alla som har varit involverade i för det! Men vi har ju saknat en person hela helgen, men hon har varit med oss i våra tankar... Hela tiden...

Jag har tagit lite bilder från helgen, men de kommer upp till veckan.. Så har jag sagt länge, jag vet, men nu ska jag verkligen försöka. Kameran måste tömmas för den är full på ca 350 bilder så det är dags för en rensning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0