Ändrade planer

När jag stod i kön på ICA och skulle köpa mitt godis och sedan cykla iväg till Malin så började jag må illa. Dagen har inte varit på topp och det har huggit i bröstet rätt ofta, ibland flera gånger i minuten. Så när jag stod där på ICA trodde jag att jag skulle svimma så jag avbokade med Malin och cyklade hem igen. Har legat på soffan och kikat på melodifestivalen och frusit och svettats om vartannat och lidit av huggen som kommer och går. Aj aj.

Därför går jag och lägger mig nu och hoppas det är bättre imorgon. Man kan ju inte vara på topp jämt.  

Jag har slut på tandkräm. Onödigt vetande, men jag orkar inte gå och köpa heller när jag är i detta tillstånd. Tur ingen är här och riskerar få en puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0