Vår lilla tripp

Vår lilla tripp som skulle bli kring 20 mil resulterade i över det dubbla. Lyckseles shoppingutbud är verkligen uruselt och vi gjorde stan på max 10 minuter. Efter lite velande över om vi skulle dra till Umeå eller Skellefteå så slutade det med det senare. Vi brassade iväg och anlände till Skellefteå kring lunchtid. Efter lite fixande och trixande hittade vi tillslut en parkering, skramlade ihop några mynt och begav oss in i butikerna. De flesta besökte vi till och med två gånger. Vi hittade de vi skulle så nu har vi en outfit för varje kväll till helgen. Underbart! Vad vi kommer vara snygga! Lite käk på Frasses och en mjukglass på det och då var kl 16.30. Då visste jag att Nordini hade slutat jobba så jag ringde upp och hon guidade oss hem till henne. Tyvärr glömde jag totalt bort att ta en bild på min fina vän och hennes mysiga hus, men det får jag göra senare i sommar när jag ska åka och hälsa på!

Därefter styrde vi kosan hemåt igen. Massa musik och surr på vägen hem och vi hittade hem tack vare en OKQ8-karta. Nu har vi gjort Skellefteå ihop. Undra var vi åker nästa gång vi blir så impulsiva?

Jag kom hem och snörade på mig löparskorna och pallrade mig ut. Rätt nice, fastän jag i stort sett var död när jag kom hem men det var det ingen som såg hoppas jag. Nu kör jag ju järnet! Sedan hem, duscha, måla naglarna och sedan sitta överlycklig över tentaresultatet!

Nu ska jag pallra mig i säng. Hade tänkt hinna med en pw innan jobbet imorgon och jag börjar kl 9 så jag måste kliva upp tidigt med andra ord. Jag ser väl hur pigg jag är på det.

Jag har i varje fall haft en helt underbar dag med min fina vän! ♥
Det tackar jag för. Sånt här är så värdefullt!

God natt på er! Jag kommer sova som en prinsessa i natt - det lovar jag!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag och du ska ut och jogga/pw:a minst 4 dagar i veckan. :) Är du med mig??

2009-06-24 @ 09:18:15
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jag och du ska ut och jogga/pw:a minst 4 dagar i veckan. :) Är du med mig??

2009-06-24 @ 09:18:23
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0