Talludden

Grymt kul! Alkohol, bilar, unga människor (jag kände mig gammal!), lite dans, lite bekännelser och sedan åka hem igen. Snabb summering!

Idag behöver jag nog rensa huvudet mer än vad jag behövde igår. Blir en prommis med Ida efter middagen. Då kanske jag kan försöka sära på tankarna lite och reda ut oredan. Välbehövligt!

Har röstat idag. Hann aldrig med det i Uppsala, men det gick ju att göra här med. Det var dagens goda gärning!

Nu ska jag äta lite vindruvor och ta det lugnt resten av dagen. Jag är trött, mycket trött idag men jag har mig själv att skylla...

Kommentarer
Postat av: Linda S

Enligt Empan fanns det gamla gubbar (riktigt gamla) där så du var inte äldst ;)

2009-06-07 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0