Svammel

Då var snart även denna dag slut. Jag tog mig en joggingtur tidigare ikväll och jag sprang faktiskt längre än jag trodde att jag skulle kunna orka. Till och med så långt så jag tror att pappa blev förvånad, haha. Nu ska jag hålla i det här!

Vädret ser inte alls ut att bli lika bra imorgon som tidigare dagar, men jag hoppas det är solarväder ändå. Vill ju njuta in i det allra sista innan jag börjar jobba. Fatta, snart har jag varit (nästan) ledig i en hel månad! Tiden bara springer iväg...

Syrran ligger här bredvid mig i sin nyinförskaffade spikmatta. Vi testade den för första gången igår och det var himla skönt, efter ett tag. Snart är det min tur och sedan kommer vi sova som prinsessor bägge två hela natten.

Jag hade inte så mycket annat att komma med ikväll. Supertråkigt inlägg, jag vet.. Så god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0